fredag 20 februari 2009

Thank God it's friday !

Igår hade vi en mysig födelsedag här hemma, F fyllde år :)
han går ju upp så himla tidigt på morgonen så han fick gå upp o springa till jobbet själv, jag frågade om han ville att jag gick upp och ordnade frukost o sånt men han är en sömntuta och ville sova så länge som möjligt :) så han gick upp, fick en födelsedagspuss och gick till jobbet, och jag låg kvar mina 2 timmar innan det var dags för mig och gå till jobbet.

Men på eftermiddagen, när jag kom hem från jobbet så plockade f undan lite så det såg fint ut här hemma och sen bakade jag cupcakes :) och sen dukade jag fram tårta, cupcakes, kakor, kaffe och champis och sen kom pappa på födelsedags fika :) det var så mysigt o trevligt, f fick sina presenter och sen stannade pappa kvar och så köpte vi pizza och kollade på antikrundan, och efter det på plus, efter det så höll både f och pappa på att somna i soffan så pappa åkte tillbaka till örebro :)

f, som är en hardworking man somnade vid 10 :)
och själv kollade på "183Dagar" igår, det verkar ju lite små bra faktiskt :)
sen ringde lillasyster frida och så pratade vi en timme innan båda somnade :)

En bra dag, och idag är det äntligen fredag!
- och På spåret final!
jag tycker iofs. inte att På spåret är jätte bra, men jag tycker det är bra att det är final för då börjar "så ska det ska låta" om bara en vecka!
wiehuuuu!

Ikväll ska vi äta lövbiff rullader i mögelostsås och pommes, härligt härligt! :)

So long lovers!

Inga kommentarer: