fredag 20 februari 2009

I need some fine wine

Nu måste jag göra mig i ordning, sitter fortfarande med morgonrocken på och spelar tetris och kollar runt på facebook.
jag ska ju för tusan gå till jobbet om en timme, jag har inte ätit något och inte gjort mig iordning, hur ska det här gå, undrar om jag hinner, igår kom jag 7 minuter försent till jobbet, dagen innan det kom jag också 7 minuter försent, undrar om jag gör det idag?
undrar varför just 7 minuter?
hmmm...
tål att tänkas på...

jag saknar elin!
och jag saknar veronica som jag inte ens träffat sen jag kom hem från japan! :/
men det är så när båda jobbar, det är svårt när jag inte har någon bil och bara kan åka ut dit, o så jobbar man om varann och så, men jag vet ju ändå att hon finns där
<3

nu, duschtime :)

1 kommentar:

Elin Wahlgren sa...

mhip!
jag saknar dig med, om det var mig du menade :$ hihi. hoppas ni får låna bilen så ni kan komma ner snart! PUSS <3