torsdag 8 januari 2009

slappis

ojojoj vad skönt, vaknade vid 10 imorse, så sent har jag inte vaknat sen jag kom hem från Japan så kändes som att jag verkligen sov ut idag!
jag gick upp, plockade undan lite här i tvrummet och kollade på tv.
ingen ångest, ingen panik.
idag känns det verkligen så himla skönt!
jag vet att under helgen är det plugga som gäller igen, ska ju opponera på en annans uppsats tills på måndag, så idag och imorgon blir det lediga dagar, utan tankar på skola eller något annat som måste fixas. försäkringsbolag, jobb, räkningar mm..
2 sköna dagar helt enkelt.
längtar tills imorgon eftermiddag när pappa kommer och hämtar upp mig på väg till arvika, på måndag ryker gipset
o det ska bli så himla skönt!
nu ska jag äta lite apelsiner och slappa framför ellen.
Tjingeling!
Y



En missnöjd elin på julafton,
mitt knä var "lite" svullet och benet värkte

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är verkligen kul du borde testa:D inte alls jobbigt:D längtar tills du är tillbaka till dansgolvet igen:D

kramar

Anonym sa...

men åh stackars!