onsdag 7 januari 2009

Åh!
tidigare idag hoppade jag runt på mitt fungerande ben och städade och lagade mat.
så nu är det mysigt i vårt lilla bo, o vi är mätta efter en supergod pastagratäng.
nu sitter jag här, nyduschad och lukar japan, har smörjt mig med en bodylotion jag köpte i japan så vid varje sniffning kommer små små minnesglimtar upp bakom mina ögonlock.
om en liten liten stund kommer sötaste elin hit o så ska vi kolla på grammisgalan.
imorgon kan jag vakna utan någon ångest, för nu jävlar skickar jag in skolarbetet.
wiehuuuu!

jo just det, efter allt hoppande o stånkande idag så värker verkligen benet just nu, inte skönt!

tjingeling!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det tycker jag vi gör va :)
Take care ! Puss !

Elin Wahlgren sa...

hejja dig! jag tror att arbetet blev superbra! skönt att skicka ågren till skuggan en stund :)