onsdag 28 januari 2009

Senilsnöre

Varför är det fult o ha senilsnöre till sina glasögon?
jag tycker själv inte att det är något man kan bedömma som fult eller snyggt, det är ju ett snöre liksom.
det är ju hur praktiskt som helst! jag tycker det är konstigt att det anses som fult och gubbigt/tantigt.
jag tycker att det är smart att ha ett sånt snöre, folk springer ju jämt omkring o letar efter sina glajjer liksom.
Om jag får glasögon som jag bara ska ha lite då o då nån gång, då ska jag minsann använda ett Smartsnöre till dom, - så jag inte tappar bort dom

2 kommentarer:

Elin Wahlgren sa...

ELIN! jag är sämst på att uppfölja utmaningar.. dessutom är det inte ens sju personer som läser min blogg.. HAHA

Anonym sa...

Jag får nog hålla med Elin där, Jag har inte heller så värst många trogna läsare :) haha