onsdag 28 januari 2009

Cold Case

Ligger och kollar på cold case.
är jätte trött men vill så gärna se klart^^

idag har det inte hänt mycket, fast det lilla som hände var mycket trevligt :)
jag bakade underbart goda kärleksmums, tog en snabb tisdagsdrink med moOs (guuva underbart det är att inte jobba och inte ha något annat att tänka på just nu, så man har tid med små lyxiga tisdagsdrinkar,- vi hade tillomed partysugrören!) och så lagade jag mat till mig o f.
på tal om f, så har han o jag en smått nördig vana som vi skaffade oss när jag kom hem o bara låg still med det gipsade benet, det går ett program på SVT2, varje kväll kl 19.00 som heter Vem vet mest, och varje kväll sitter vi o tävlar, det är precis lagom tid efter maten när man är alldeles mätt, och bara vill ligga o kramas i soffan <3
hur som helst, jag vinner nästan alltid!

nu skriver frida också, mitt i natten, stackarn, hon jobbade till 00.30 inatt :/
blää för jobb!

So long!

Inga kommentarer: