torsdag 20 november 2008

Sjukskrivning

yes, jag har inte kommit nån vart med min sjukdom, den ligger och är allvarlig men stabil i hals, näsa och huvud.
men skrivningen har gått framåt, det är skönt. ikväll skickas den in.

jag är själv hemma, anna o saga gick ut o gick för ett par timmar sen och peter är på jobbet. känns ju lite dumt att sitta i ett varmt tokyo o va sjuk o stanna inne men men.
jag har satt på AC'n på värme, den står på 29grader, det är så varmt och skönt, jag skulle kunna gå omkring naken utan att frysa ett dugg, men det känns ju lite dumt.
haha, helt plötsligt kommer jag på massa tokiga saker man kan göra när man är själv hemma..!

nu ska jag ta min sjunde kopp te för den här morronen, och sen ska jag nog kila ut i lobbyn och köpa mig en coca-cola, ska se hur många mynt yen jag har i plånboken.

Tjingeling!

3 kommentarer:

Anonym sa...

fyy stackars diig ! bara du inte få¨r det jag har haft hela förra veckan sjuk ifeber förkyld hosta .. imorn har hostan varit igång hela nätterna & dagarna i 2 v . . . :/ + igår tappade jag rösten så kan inte ens ringa läkaren do mhör ju inte vad jag säger :D haha :D krya på diig nu gumman ! pösspöss // virre

Elin Wahlgren sa...

tur att vi är två som är sjuka! jag har också åkt på någon dynga men då blir vi ett bra team! jag kan inte fatta att om tre dagar är jag hos dig! helt fantastiskt! jag är så pirrig nu! <3

Anonym sa...

Jaa, jag är jäkligt stolt över mig själv att ha låtit bli colan. Speciellt när vattnet smakar skitiga rör här :S


tråkigt att vara förkyld! Du får leta på ett apotek och få en riktigt dunderkur. Det brukar finnas bra såna utomlands vet ja! :)