torsdag 20 november 2008

Nudlar med kål som luktar pepparkaka

Ooo neeej!
Jag är tok försnyld!
det gör ont när jag försöker svälja, huvudet dunkar och näsar rinner och nyser hela tiden.
prutt.
jaja, det är bara torsdag, imorgon är det fredag, då blir jag frisk, vill ju inte ligga i feber på lördag när vi har bjudit hit japaner och engelskmän :p
o jag vill inte vara sjuk på söndag för tidigt på söndagmorgon, typ vid 6-7 någongång så ska jag åka iväg o möta upp frida, tony och elin på flygplatsen Haneda!

vilken bra helg det blir, o eftersom jag blir frisk tills imorgon så ska jag med till IKEA också, hör du det lilla kropp?
Jag dricker citronte och äter varma nudlar för att kroppen ska bli nöjd och frisk.

Tjingeling!

Älgen gick in i duschen, hans fru kommer in och frågar varför han duschar.
-joo, det är ju älgjakt snart så jag måste bli ren.
Hahha, jag dör!

Vad gjorde grisen som var trött?
-flyttade till england och blev pig(g)
hihihaha!

Inga kommentarer: