tisdag 18 november 2008

ajajajajajaj! mitt huvud spricker

panik panik ångest ångest.
jag har läst, jag har skrivit, jag har pluggat, lilla huvud och kropp lugna ner dig.
det går bra, uppgiften ska inte in förrän torsdag 20.00 alltså inte förrän kl. 4.00 fredag morgon för min del.
du har tid på dig att lägga till och ändra.
idag har du kommit igång, och det är bra.
det löser sig, det ska bara in för opponering, inte som färdig uppsats.

det går bra

fan, ångest, hemlängtan, f längtan, myslängtan.
en månad kvar idag.

anna fyller år idag. så imorse blev det frulle på sängen o paket.
just nu funderar vi på om vi ska äta mat hemma eller gå ut o äta, vi äter ju ute varenda dag så kanske vore lite mer speciellt o stanna hemma och göra spagetti o köttfärssås?
hmm.
jag ska gå ut o köpa vin.
God bless 7eleven!

update 2sekunder senare:
det blir äta ute!

Tjingeling!

5 kommentarer:

Elin Wahlgren sa...

HÄLSA SÅ MKT GRATTIS!

Anonym sa...

Gud va coolt att bo i Japan! Vad gör du där, liksom? Pluggar, jobbar? Och varför i Japan?

Elin sa...

Jaa, det är rätt coolt måste jag säga faktiskt^^ :) Min systers pojkvän forskar här i Japan just nu, så jag och min syster bestämde oss för att åka med, men vi är bara här i 3 månder tyvärr :/ jag började på en kurs i japanska när jag kom hit men samtidigt läser jag en distanskurs från sverige så kände att det blev lite mycket o hoppade av den. Man lär sig rätt mycket iom. att man är med japaner hela tiden ändå :P
du då, vad pysslar du med? :)

Anonym sa...

Tyvärr såg jag din hälsning till dessan efter besöket, men om du vill kan du ju kika in på hennes blogg www.dessan.webblogg.se.

Anonym sa...

mmm spagetti och köttfärssås ;) hälsa grattis.