måndag 20 oktober 2008

"jag tycker faktiskt att du ska smaka en liten bit nu"

i fredags var vi i Ikebukuro och åt mat, vi gick till ett sånt där grillställe, vi satt på 5e våningen och kollade ut över den tivoli liknande gatan nedanför, en helt vanlig gata i Tokyo. På grillställen får man in massa olika kött och så får man grilla själv. det är verkligen jätte gott. förutom en sak, förlåt alla vegetarianer, men i Tokyo finns det inget ord som heter oförskämd för ingen är det, och att inte äta det som är framställt är absolut inte fint. och... de ställde fram en bricka med finskuren tunga.... vi grillade och smakade, och spottade i servetten.
jag vet inte hur det smakade, för tanken på att det var tunga fick magen o säga nej.
jag var tvungen o få det ur mig, förlåt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja ja har långt hår nu o det är jätte jätte fint tycker ja :P men eftersom mitt hår är så tunnt så kanske ja måste ta bort det :S har tyvärr ingen bild just nu på den här datorn men så fort ja har lagt in bilderna på min dator kan ja lägga upp en bild om du så gärna vill ;P haha .

Anonym sa...

Jaah man blir så suris, men godiset var gott och soffan var skön så idag är det nya tag som gäller :D