tisdag 14 oktober 2008

Blää, blää, bläää, elin har rätt, saknig kan jag va på planet hem. så nu ska jag försöka med att inte vara det..

jahopps, idag regnar det.
jag går omkring i nyinköpta mysbyxor och har myst med Saga hela eftermiddagen.
Anna och peter är på språkkursen, jag stannade hemma med Sagan istället, och läser i mina tråkiga skolböcker, fy fan.

får se var vi går o äter ikväll när de andra kommer hem.
jag skulle tro att det blir på Campusrestaurangen, men vi får se.

alldeles nyss, medans jag försökte få Sagan o sova lite middag så plingade det på dörren, jag öppnar och in kommer 3 rörmokare och börjar dra massa stora slangar mellan avloppen, från tvättstugan, duschen, köket, vi fick en lapp förra veckan men anna o jag hade glömt bort den, jag kom på det innan hon åkte så jag satt här o va lite nervös. men det gick bra, de var trevliga och tyckte att Sagan var så söt^^
sen fick jag skriva på att jag hade varit hemma när de kom, hoppas jag skrev rätt, är inte så lätt o veta vilken rad man ska skriva på när allt står med japanska tecken :p
hursomhelst, i helgen åker vi till stranden och nijima, jag har ingen bikini, för japanerna tycker ju inte att det är säsong, så jag hoppas det finns någon o få tag i på ön, annars får jag väl springa runt i bh och trosor^^

1 kommentar:

Elin Wahlgren sa...

fyfan va gött med sol&bad! :D jag är avundsjuk. förbaskat vad jag vill att de här sex veckorna ska gå fort så jag får komma ner och uppleva saker med er :D man får vara lite saknig om man måste, men det är ju synd om det tar över alla dina roligheter där nere :D PUSS PÅ DIG!