torsdag 30 oktober 2008

Anna är skjuten

det är så sjukt, och det blir alltid likadant.
man sätter sig vid datorn, drar på spellistan som innehåller ett par tusen låtar.
man sitter ensam för de andra har krypit in till sig i ligger o nattar Saga o smyghånglar.
jag sitter här, o spelar patients för o hålla tankarna borta.
o varenda jävla låt man sätter på blir naturligtvis en lugn kärleksjävla låt som gör att man blir så saknig så saknig.
byter låt, likadant, byter låt, likadant.
fan, skick på mig en riktigt bra skiva som inte framkallar saknighet!

idag har vi varit i Shinjuku o kollat på alla subkultur männiksor på marknaden, underbart!
köpte inte en pryl, ska tillbaka utan saga någon dag så vi kan smyga in i alla skumma affärer^^

o nu till rubriken, Anna blev skjuten idag!
vi gick o kollade på affärerna och vi ser en helt galet rolig affär med de allra galnaste outfitarna, för de allra galnaste subkulturanhängarna, vi ställde oss o tog kort, vi såg ju att andra turister gick omkring med kameran i högsta hugg.
Plötsligt säger anna att hon fick nått hårt på benet som kliar, jag skrattar åt henne men hon är helt säker på att nån sköt på henne.
Vi går vidare och kommer till vääärldens cooolaste outfit som vi bara måste fota, jag höjer kameran, zoomar och ser att på det jag ska fota sitter en lite skylt, forbidden to photo the clothes. jag släpper kameran o ser mig om, ovanför våra huvuden sitter en skylt "photo forbidden, penalty! o så en bild på en kille med slangbella.
Anna hade alltså blivit skjuten, av en vakt med slangbella..
haha!

2 kommentarer:

Elin Wahlgren sa...

HAHAHAHAHA! vilken rolig grej! den får man akta sig för, hahahahahahahha.

Anonym sa...

hahaha varför inte gå fram och säga att det är förbjudet;P