måndag 30 juni 2008

the top of the world came crushing down

det blev en ganska bra dag.
det kanske går bra, bara jag slipper vara ensam, jag tänker så mycket då, så kan det nog gå bra.
jag åkte ner till stan o träffade sara baby för en fika.
sen åkte vi upp till charlottenberg för o införskaffa ett tält inför veckans festivalande.
nu är det bara drickat kvar, och 2 pinnar förstås, till våran flagga.
jag längtar! jag ska ha kul, bara tänka på mig själv, ( o lite på sara kanske :p) o sjunga högst till håkan. - o bua mest åt kent^^

nåja hur som helst.
jag är ledsen, och skriver av mig här dumt nog.

typist !

så jävla liten, jag känner mig så jävla liten, o tillplattad, o ovärd.

bajs !

3 kommentarer:

Anonym sa...

Okej. har det hänt något ?

Anonym sa...

vad är det gummzz?? call me if you can! I love yooouuuuu POK virriizzz

Anonym sa...

låter lite sorgligt:( men ska bli kul med festival nu:D hoppas jag hittar dig i smeten:D hör av dig om du är ensam i arvika vem vet jag kanske inte har nått för mig:D kramar