onsdag 12 mars 2008

Nu är jag moster

Äntligen, efter mycket om och men så är hon ute.
Lilla bebisen^^

den "lilla" bebisen vägde 4,4 kg, så det var inte så konstigt att hon inte tog sig ut^^
nu är jag glad glad glad !

O i e.m. åker jag till Örebro och möter upp mamma som kommer hem från stockholm efter ca 3 veckor.
Hon o jag o pappa ska gå ut o äta och fira att vi blivit mormor, morfar och moster.
Oj va gamla vi blev allihopa helt plötsligt^^

Vi fick inte träffa bebisen innan dom har fått åka hem från sjukhuset alla 3, pga. av smittorisken, det blev ju kejsarsnitt till slut, så det var lika bra att jag inte åkte upp :)

Tjingeling !

2 kommentarer:

Anonym sa...

naaw, Grattis moster Elin! Nu är du allt bra stolt va? =) Fint du har gjort här förresten. krams!

Anonym sa...

grattis till mosterskapet:)