onsdag 20 februari 2008

00.34

det blev en ganska bra dag.
förutom att magen har gjort ont hela tiden sedan jag gick hem från jobbet igår. :/
inte alls lika mycket som då, men det hugger i magen hela tiden.


Dagen började med att jag gick upp vid 04.00 och fixade frukost åt frippz, vid kvart över 4 så väckte jag honom och sen satt vi uppe och öppnade paket och åt frukost en stund, sen gick jag o lade mig o läste o när fredrik åkte iväg till jobbet vid kvart över 5 så somnade jag om.
så himla skönt !


sen låg jag kvar i sängen nästan hela förmiddagen innan jag gick upp o försökte göra nått vettigt.
när fredrik kom hem från jobbet så kom sötis elin hit med nybakad sockerkaka o så fikade vi o öppnade mer presenter. vi slöade lite och sen kom robin och vi började med maten.
sen kollade vi på film och sen blev vi ensamma^^

och nu ska jag kolla klart på csi !

Har din dag varit bra?

Tjingeling !

1 kommentar:

Anonym sa...

det lät ju som om din dag varit bra även fast du haft ont i magen:D fick också lov att vakna pga min älskling idag:P hon kom och väckte mig kl 8 när hon iskall kröp ner och la sig brevid mig:S men mysigt:D resten av dagen har jag bara varit sleten:S och nu är det snart dags att sova:D karm