tisdag 12 juni 2007

Skrutt

blää !
idag var det inte alls roligt på jobbet, men men, bara en dag kvar sen är jag ledig tors-fre. men jobbar från lör-fre. sen :S fy fan.
ska leta jobb som en tok nu för fy tusan va jag hatar att sitta o lyssna på folks skit !

Alldeles för en liten stund sen kom jag hem från virre, var med henne o köpte en ny mobil idag - jätte fin , för hennes gamla hade wilma lyckats suga sönder :)

innan jag åkte iväg till virre så kilade jag in på konsum o köpte 2 redbull och alladin hjärtan till f, det blir en trevlig liten överraskning för honom imorgon när han ska iväg till jobbet kl 05.00. - jag var lite onödigt sur och arg tidigare idag, vilket jag lätt blir ibland, och då får man försöka fjäska lite då o då istället.

imorgon ska jag åka till arvika, ska vara där tills på fredag, på torsdag blir lisa lite större, går ur sexan så jag ska va med på hennes skolavslutning, hon ska sjunga i kyrkan. bilder kommer på detta också så fort som möjligt på http://pepplas.bilddagboken.se ^^

och nu, nu på torsdag är det äntligen dags, finally.

nu ska jag kila in i duschen och sen krypa ner i sängen så fort som möjligt innan jag hittar något bra på tv, för ikväll måste jag gå o lägga mig tidigare än vad jag gjort resten av dagarna.

f ligger borta i sängen o sover och skrattar och pratar lite för sig själv, han har en förmåga att fnissa när han sover som djupast ^^

Tjingeling !

Inga kommentarer: