söndag 27 maj 2007

Time and Punishment


Lördag kväll, jÔbb idag, jÔbb imÔrrn.
sen är det bara måndag och tisdag kvar, sen jävlar kan jag åka bort ett par dagar, 2,5 iaf.
så jävla gÔtt skare bli.


fan, jag vill inte ligga i sängen o bara vänta på att somna, o bara vänta på att gå upp till jobbet.
jag vill uuuut ! skicka sms till mig, ring mig, kidnappa mig !!!
jag har alldeles för tråkit för mitt eget bästa, jag ligger här o ruttnar bort, kind of.

fan också, tänk om jag kunde va lite jävla modig nån gång, o inte bara stanna här, för att det på nått sätt känns tryggt.
ska man inte göra sånt man tycker är roligt, är inte det mer värt än att man kanske skrapar ihop pengar men mår potta resten av månaden.
ne, ska komma på en plan.
men först ska den diskuteras med någon som har något bra förslag.
- har du?

Tjingeling !

ps. det känns som att jag vill spricka varje gång jag ser dig, för vi brukade prata om allt. och du förstod allt, och vi kom varann så nära, även om vi gled isär.
o när jag ser dig, o inte kan rusa fram och berätta allt för dig, då, då känns det så ja.. tokit.. ds.




o jag vet att jag svär men det är min blogg, så ja...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag kan komma och haffa dej! :D Ta hand om dej vännen. KRAM