tisdag 29 maj 2007

I like it

nu är det natt.
ligger i bäddsoffan hemma i det upp-och-ner-vända huset.
dom har kommit igång med utbyggnaden av huset, på riktigt !
tak har rivits och väggar öppnats.

ligger nerbäddad med datorn på magen, spelar lite roliga
spel på king.com , tv:n står på och då o då hör jag lite skratt från Seinfeld, men alldeles just nu är det en ny ica reklam på tv:n- ulf är söt ^^

då och då hör jag hur lastbilarna dundrar förbi ute på vägen.
tänk va mysigt o sitta ute på vägarna nu mitt i natten, sitta och lyssna på nattradion och bara åka iväg. .

jaa, idag är det ju tisdag, och jag gjorde min nionde dag på jobbet.
var så himla skönt o knalla ut från tc idag och veta att det är ett par dagar kvar tills jag går in igen.
direkt efter jobbet så åkte jag till veronica, har inte sett henne på ett par dagar så det var wunderbar att se henne igen. <3

efter jobbet åkte jag hem till mig, när jag går in i trapphuset hos mig hör jag hur det dånar i hela trappuppgången .- f har köpt ett nytt spel till sitt x-box, guitar hero, så han o robin satt hemma hos mig och spelade gitarr. så söta så, dom har gett sig fan på att bli bäst i världen ^^

efter att jag duschat och packat ner smutstvätten så satte jag mig i bilen o åkte iväg till arvika.
det var mysigt o sitta i bilen själv i 1,5 timme o bara va. det var länge sen.

för en liten stund sen så spelade jag lite skipbo med mamma och lisa och nu ligger jag här.
ska se om det finns någon film jag kan somna till på tv:n, om inte så sätter jag på Corpse Bride, den filmen är nog omöjlig att tröttna på ^^

nu kommer ester ålandes över täcket så det är nog dags att släcka ner här o somna.

Tjingeling!

ps. wickan på fredag, meet me there. !
jag ska fira mig själv ds.





Inga kommentarer: