torsdag 10 maj 2007

Sometimes we all have bad days

jaha, då är kl alldeles strax 24.00.

jag sitter o funderar på om jag ska slå av tv:n och datorn, släcka alla lampor och åka ut till f.

det är så konstigt, även om jag ibland blir så irriterad och ger mig tusan på att han ska minsann få se hur kul det är utan mig, så kan jag inte låta bli o sakna honom så fort jag bestämmer mig för att i natt, en enda natt så kan jag sova ensam.

känner mig så lost utan honom.

jag är ingenting utan dig f.

han har byggt upp mig till den jag är idag, - en ganska snäll, lagom tuff brud i en otroligt snygg förpackning !

nej, skämt o sido, men jag har skrivit en del inlägg där jag får det att låta som det är så dåligt med oss, men så är det inte, men det är på nått sätt lättare att skriva om det dåliga, man måste bli av med det och då skriver man väl oftast av sig här.


det är jätte bra, och jag tycker om honom galet mycket !

bara så ni vet.


och yes, jag packar ihop en liten påse med smink och lite sånt där ni vet, och så åker jag ut och överraskar honom, hoppas han blir glad bara, så han inte blir sur, han ska spela dator hela natten...


Tjingeling !



Inga kommentarer: