måndag 14 maj 2007

Reminder

Men shiiiit ! det är den 14/5 redan !

idag måste jag komma ihåg att så fort konsum öppnar, kila ut dit o skicka iväg filmer till peter ! får inte glömma !

inatt drömde jag en konstig dröm.
en kompis, som jag inte riktigt vet om kompis är rätt ord för, men en tjej, som jag kände/känner lite grann, hur som helst.
den här kompisen kom hem från en resa, och vi träffas ute någonstanns, i en stad, och hon drar hem mig till sin nya lägenhet, där köket ser precis ut som mitt, rött med mitt übersnygga stenkakel, fast enda skillnaden är att hon hade ett badkar i köket, och det verkade som om var är den mest naturligaste saken i världen, och efter att ha gått runt i hennes lägenhet en stund så inser jag att allt i lägenheten, soffan, tv:n, tallrikar, pastan- allt, är JÄTTE STORT, hon bjuder på pasta sallad med kikärter och en gurkskiva är stor som ett hus!
fast jag hann aldrig komma fram till om jag var liten eller grejjorna skit stora.
men jaja.

nu är kl 07.50, egengligen skulle jag ha jobbat nu, men jag ringde ACW-polisen Ulf och sjukanmälde mig. jag har skitont i halsen och kan inte prata, och det är ju synd om idioterna som ringer in till mig inte skulle höra vad jag säger.

I helgen var det familjesamling, - det var ju Melodifestival.
men vilken , ja, jag vet inte vad jag ska säga.
- så jag säger inget, vi tänker nog alla ungefär samma saker.
HAHAHAAHA !
jag röstade iaf. på Ungern, hon barfota tjejen som sjöng Blues, och hade en busskylt på scen.
Vilken röstade du på ?


Tjingeling !

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Elin, jag röstade på Finland :) Me like rock u know. Puss!

tilda sa...

georgien ^^ lite björkinspirerat. i like! men gillade busstjejen också. tjing