torsdag 3 maj 2007

Rewind 2000

klockan är 12 och jag har precis gjort mig iordning så pass mycket att jag kan ta mig till konsum o handla- jag har duschat o har kläder på mig.
orkar inte göra mig iordning mer än så just nu.

jag ska handla så jag kan göra en avokado sallad och, lite loka päron.
måste nog börja lyssna på vad frida och lisa säger; sluta dricka coca-cola varje daaag! även om du har tur nu o står still i vikt så kan det slå till en dag o så ligger du där död i hjärtinfarkt eller nått annat onödigt.

typist att mina småsystrar ska vara så smarta, o nyttiga, o sportiga, springa tjejmilen o härja !
:S

ne, nu ska jag till konsum, o inte ta bilen, nu är jag fan på G..

Tjingeling !

ps, du har inte ett jobb du kan sätta mig på.
gör nästan vad som helst, - som inte har med ACW, AVAIL och telefoner o göra !
ds.

Inga kommentarer: