måndag 26 februari 2007

dudidudiduu

jao, nu är det 45 min kvar tills jag börjar jobba.
förmiddagen har varit riktigt bra, har fixat sånt som har behövts fixats i flera månader.
sånna där bankbusiness.

i helgen var det 5o årskalas för min farbror, Peter.
himla roligt :) haha, träffade massa släktingar och folk som jag inte träffat sen jag var jätte liten o hängde med farmor och elof i arvika hela somrarna, många kände igen mig men jag kände inte igen så många :) men det var roligt, och så fick alla träffa fredrik också, det var mysigt :)

igår tog jag med fredrik till charlottenberg, jag övertalade honom att shoppa loss lite, han var lite seg i starten men sen kom han igång och handlade massa snyggt. mathias och frida var med också :)

nu ska jag fixa matlådan och lite sådära, sen blir jobb.

Tjingeling !

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt att få undan saker som bara ligger, hoppas du hade en bra dag på jobbet igår. Kram