onsdag 14 februari 2007


alla <3-dag.
vaknade av frukost på sängen,
något jag absolut inte räknat med ! :)
är inte så förtjust i den här dagen, och vi har aldrig gjort någon big deal av den.
men en skagen baguette , apelsin juice och mango/passions youghurt var inte så tokit på sängen iaf :)

frågan är väl hur jag ska återgälda en frukost på sängen.
igår var jag super duktig, jag anmälde mig till högskoleprovet !
ska göra det på någon gymnasieskola i arvika 31 mars.
vill så gärna börja plugga så att göra högskoleprovet är verkligen ett kliv i rätt riktning.
, att ha något extra att söka på känns jätte bra,
ska bara se till o fixa det också .


i helgen skulle jag ha åkt till sthlm för emma fyller år, men plånboken säger nej, så himlans typiskt, skulle så gärna vilja åka . men istället får det bli arvika/charlottenberg och leta present till f som fyller år på måndag.


nu måste jag göra mig iordning så jag kan åka iväg till jobbet

kom japan, kom kom kom

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har också varit duktig och anmält mig till högskoleprovet. pirrigt =)