tisdag 19 september 2006

tisdag 13.06

Åå, såg precis ett program på ettan
om hundar som kan lukta sig till cancer.
oså var det en labrador, som såg precis ut som snuten,
våran hund vi hade när jag var mindre, som lyckades
lukta sig till cancer. och jag blev helt rörd.
med andra ord, jag tjöt.
shiit, samma sak när jag satt och kollade på det där
programmet på femman, när dom bygger nya hus åt familjer.
det var en pappa med 8 barn, och frun hade precis dött, han satt och
pratade om sin fru, om hur mkt han saknade och älskade henne, och jag började tjuta.
jag måste hitta på nått annat o göra på dagarna, kan inte sitta o tjuta framför tv:n varenda dag.

nu ska jag iaf ta bussen ner till stan och ha körlektion, men innan det ska mamma bjuda mig på
mat på Restaurang Mulan, vi ska äta kina buffé.
:)

saknar dig

Inga kommentarer: