tisdag 19 september 2006

Men HJÄLP !
va gör jag för fel liskom ! varför vill alla ILOVEMETAL- gubbar gärna över 30 veta mer om mig?
jeesuus liksom !



oj vad söt du var.. kände jag fick skriva lite, *ler* jag som skriver e i alla fall en äkta metalkille,, långt hår gröna ögon o allt som har med svart att göra utstrålning attityd kläder osv..

Musik e de största i mitt liv.. när jag inte sjunger själv eller skriver låtar i mitt band så lyssnar jag,, måste ha musik omkring mej o då så klart metal.. Är lite stolt över min samling har uppemot 1000 lattor. Jobbar gör jag det med.. är datakonsult o handledare med datauppdrag. rätt bra betalt så man kan hitta på kul saker att göra älskar fullt ös snabba bilar o fina flickor.. *blink*..
Är minst lika bra i sängen som i köket..*blink*- men usch !!!

sedan är mina åsikter lika röda som min attityd e svart.. hatar verkligen orättvisor o fördomar mer än allt annat...

kan man få lite info om dej kanske?? vill du lära känna mej trots att jag e betydligt äldre än du??

en sak till.. e du verkligen singel?

Att jag inte är åldersfixerad antar jag att du konstaterat för länge sedan,,
jag tittar aldrig på ID-kortet när jag dejtar eller umgås,,,
utan helt o hållet på personlighet,,utstrålning o intresse har man kul, trevligt eller spänning gemensamt..
så skall väl inte några siffror i ett personnummer spela nån roll….

Hoppas du tycker detsamma… fan va glad jag skulle bli om du svarade.

// Metalmastern

Inga kommentarer: