onsdag 23 augusti 2006

hemma igen.
från den årliga resan med dahlgrens till liseberg.
det var lika kul och lika vimsigt som det alltid är.
jag som är en såndär fegis o inte åker nånting är en sån där
mes som går omkring o bara spelar på alla hjul hela tiden.
och efter ganska så många bortspelade femmor så vann jag
stjärnvinsten, på chipshjulet, så jag vann 4,5 kg chips.
jag ville inte ens vinna där, jag bara spelade medans jag väntade på dom andra !
det var lite kul, men inte lika kul o gå o bära omkring på en gigantisk chipspåse i 4 timmar !
haha.
men jaja.

när jag var i göteborg och gick omkring på samma gator som vi gjorde,
så kunde jag inte låta bli o tänka på det. sist jag var där.
hur tokit allt blev, eller var, eller är.
men men. som jag sa till e förut, det är inget jag kan göra något åt nu, och det är mitt eget fel.


nu är jobbet på stjärnhallen avklarat också, fast dom skulle ringa mig lite då och då när dom ville ha mig. och det kan ju vara rätt så okej. lite pengar på fickan är ju inte helt fel.

ikväll är jag ensam hemma. det är lite otäckt här ute i skogen.
men jag är ju för tusan stor nu, och arbetslös o grejjer så då måste jag ju klara
av att vara lite ensam. och vågar jag inte vara ensam mer så ringer jag till världens bästa farmor. hon räddar mig isånnfall.

och imorgon kommer h, som jag har saknat väldigt mycket den här veckan :)
wieewieewiee.

Inga kommentarer: