torsdag 11 maj 2006

nu känns det helt konstigt.
om 4 veckor går jag inte i skolan längre,
jag bor inte ens här.
det känns väldigt skumt.
men det har löst sig med lägenheten iaf, så jag har kvar den under sommarn.
så jag har någonstanns och vara när jag kommer till karlskoga och rockar stan i små bitar med emelie ;D
skönt att jag har något eget att utgå ifrån om jag tar mig hit i sommar, när jag måste lämna syskon o föräldrar för några dagar, då kommer nog mitt bo vara skönt o ha. och i höst när jag definitvt tröttnat på "bo hemma grejjen", även om det inte är här jag fastnar, så kan det vara skönt att komma hemifrån o till sitt egna lilla bo.

usch, jag har så himlans ont i munnen, fattar inte va det är, ! för det är inte det som dom andra säger att det är !
jag kan inte äta så snart kommer jag vara helt utsvulten o döö !
fyy bubblan va tråkit, hoppas jag hinner ta studenten först !

nu ska jag försöka få tag på veronica, hon ska få ta hand om mig tror jag.


. . cause' baby I can love you
baby can love you better. .

Inga kommentarer: