onsdag 22 augusti 2012

is this it?

Vad tusan!!
Är det höst nu eller vaddå??

Asså, jag går fortfarande och väntar på att sommaren ska "komma igång".. Det ska ju vara veckovis med fina kanonvarma dagar vid stranden och mjukglass på gräsmattan, jag ska kunna gå i klänning och shorts utan att frysa, och det ska självklart vara mysiga frukostar i morgonsolen.. Men nehedå!
Visserligen har jag jobbat hela semesterperioden men let's face it, it was a crappy summer this year!

Med allt det gråa och regniga som har varit hela tiden (och med tanke på hur dyra solresorna blir i höst/vinter), så kommer vi ha ett otroligt överskott av deprimerade människor det kommande halvåret. Vi behöver solen, vi behöver fyllas på med sommarljus och energi och värme.. Jag ska hålla i mig hårt iår så jag inte trillar ner, men det är mycket som kan hålla mig uppe. Komma igång med en ordentligt utredning med inläggning i uppsala, en härlig praktik, en Londonresa och såklart finaste Mats, min flytbrygga ^_^

Inga kommentarer: