söndag 12 augusti 2012

stora depp-dagen

Nu är jag sur. Det är lagomt fint väder, det är varmt och blåsfritt och jag sitter inne. Jag kom iväg till apoteket i ren panik imorse när jag upptäckte att medicinen var slut (jag vet, hemskt klantigt o man undrar hur fan det går till men det är väl ett bevis på mitt oerhört trötta huvud..) Men förutom den turen och den lilla stund som jag suttit på balkongen nu så suger det att jag inte varit ute.. Men va fasiken ska jag göra då, om jag fick skulle jag ta bilen o åka o hitta på nått eller träffa någon annan lika uttråkad person så vi kunde liva upp varann men nee.. Jag får ju för tusan inte köra bil så här sitter jag nu o väntar på handbollsfinalen, så vi kan sitta inne resten av dagen också..!

Det är sånna här dagar jag önskar att jag bodde någon annanstans, helst Tokyo såklart, så att man alltid har nått att göra eller coola platser o hänga på..

När jag blir stor så..^^



Om jag ska säga något positivt om den här alldeles utomordentligt fina&varma&soliga skitdagen så har jag suttit på sängen o spelat jättemycket gitarr, det är kul och då försvinner timmarna jättefort :)



Hur har Du spenderat dagen?

Inga kommentarer: