lördag 25 augusti 2012

Nu är det äääntligen lördag.. Tänker väl alla som har jobbat hela veckan och får vara lediga&slappa&göra vad dom vill idag. Eftersom jag har varit ledig hela veckan så spelar väl inte den saken så stor roll. Det är ju mest en dag närmare VFU:n!
Lite gosigt är det ju förstås att Mats är ledig ^_^
Konstigt nog har jag varit dödstrött hela veckan o knappt orkat ta mig ur sängen men idag vaknade jag först och känner mig pigg :) Då hinner jag krypa ner under täcket med M innan det är dags att göra sig iordning.

Idag blir det en liten roadtrip till Nora för att kolla in marknaden och så ska jag äta Nora-glass för första gången :) Sen fortsätter vi till Örebro o handlar lite nödvändigheter och äter mat, och ikväll är vi bortbjudna på trädgårdskonsert :)

Ha det gott!

1 kommentar:

Josefine - Komma i form? sa...

Vad är VFU:n då? :)

Ja det undrar jag med? Fattar inte hur man orkar lägga tid och enerig på att klaga på andra :P haha.

Tack detsamma till dig! :)