torsdag 23 augusti 2012

23:e augusti..

Om en månad fyller jag år! Iiiih! 25.. Jädrans va vuxet!
Hursomhelst, en månad. 4 veckor, nu börjar min nedräkning, alltid 4 veckor innan. När jag var liten brukade jag räkna ner och rista ett sträck på sängkarmen varje kväll när jag gick o lade mig. Som tur är har jag slutat med den (o)vanan.. (inte så vuxet kanske).
Hursomhelst, den kommande veckan kommer ju helt säkert gå jättefort eftersom allt blir så nytt, så snart är det bara 3 veckor kvar, o 2 o 1..!
Jag älskar att fylla år ^_^


Men det känns som att man "borde" göra något speciellt iår, bara för att man fyller 25, men vad? Jag kan väl lika gärna göra det nästa födelsedag, 25+ liksom, det är ju också nått att fira :)
Skulle det nu bli något extra fenomenalt så skulle jag ju absolut inte deppa ihop, men jag är alldeles för dålig på planering och entreprenörsskap så jag kommer inte fixa ihop det själv ^^

Inga kommentarer: