onsdag 25 juli 2012

Vill inte vill inte vill inte. Får inte får inte får inte..

Jag vill inte jobba.. Jag vet att det bara är fyra timmar, 3h med kunder och sista timmen med städning..

Men det spelarningen roll. För jag vet att jag ska vara själv där hela tiden. Jag vet att jag kan få anfall när det blir stressigt och jag blir orolig. Och jag vet att cefen tillika schemaläggaren har sett mitt anfall, är medveten om hur fort det går, sagt att han förstår nu varför jag sagt att jag inte kan vara själv, han har meddelat dom andra om läget och alla, ALLA vet att jag inte ska vara själv. Särskilt inte vid öppning och stängning, men vad ska dom göra? Alla ansvariga har ju såklart semester samtidigt!!
De har varit hjälpsamma och påminner mig om att vila en stund men anfallen kommer ju ändå!
Jag får inte brusa upp mig och jag får inte oroa mig i onödan men jag ärbsp förbannat trött på skiten!!
sorry för det eviga tjatet om anfall hit&dit men jag kan ju inte skriva om någon annans liv än mitt och såhär ser det ju ut, tyvärr..

Hursomhelst så har jag hunnit ligga i solen i 4h så får väl hoppas att alla vitaminer som fylls på ger mig tillräckligt med energi för ikväll!

Hur har eran dag varit?

 

Inga kommentarer: