måndag 30 juli 2012

Hemma!

Yes, efter 2 dagar i Arvika så är vi hemma igen o redo för jobb.. (helgerna går alldeles för fort).. Det var kalasfirande för papps som fyllde år ^_^ jag tror vi lyckades alldeles perfekt med presenterna som han fick :)

Igår tog frida o jag en tur till Karlstad för att inhandla kläder till Lokes dop som är på lördag. Det var ju egentligen bara frida som behövde kläder eftersom jag hade min klänning och outfit färdig, men så hittade jag en så himlastormande och fantastisk fin klänning som passade perfekt till skorna. Den var på rea också så den kostade bara 75:-, fin rak 60-tals modell är det också och lika så skorna. Ååh va jag längtar efter att få göra mig iordning! ^_^
frida hittade en perfekt klänning på joy för 699kr, som det var rea på, OCH halva reapriset så hon fick den för 200spänn! KAP!

Just precis nu så sitter jag här med ett tokontigt bröst och ett svullet öra.. Fick hem piercingen till nipplen idag och töjningen till örat och jag kan naturligtvis inte hålla mig från att sätta igång med pillandet. Jag känner ju inte förrän efteråt vad ont det gör och hur dum jag var men men, jag får ju skylla mig själv!

Och nej, nipplen fick jag inte i.. Har ju varit utan ett tag (läs; ett år) men har ju lyckats pilla i örhängen så jag tänkte att det är bara att ta i o trycka på.. Det gick halvbra, kom halvvägs.. Får fortsätta nån annan dag när svullnaden lagt sig. Har ingen lust att betala 400 spänn för att få in den resten av halvan >_< töjningen kom inte heller på plats men den får man ju alltid pilla med ett tag för att få i :)

Nåja, nu ska jag bädda o plocka undan i sovrummet! och sen blir det jobb 14-19.. :|

Tjingeling!

Inga kommentarer: