fredag 8 juni 2012

sådärja!

Nu är det igång ^_^
Det är så himla gött med sport! absolut inte att utöva den själv (!) men att titta på är faktiskt härligt! Det är lite som; "när jag känner mig lite sportig brukar jag klä mig sportigt" :)

Det är liksom så enkelt. Det finns inte så mycket krångliga regler o hålla sig till o tänka på hela tiden, o dom som finns är ju liksom logiska. faktiskt. Det är så enkelt att kolla på så man kan bara luta sig tillbaka, stänga av huvudet, sluta tänka och bara njuta av att inte behöva anstränga vare sig kropp eller själ.
 Jag blir så avslappnad av sorlet från publiken och kommentatorernas härligt mjuka röster.
Det är väl känslan av att se andra slita ut sig som är så lugnande ^_^


Om man står ut med fotbollen så har man ju dessutom 90 minuters stillasittande kvalitetstid med världens snyggaste kille ♥
(eller annat trevligt sällskap såklart)

1 kommentar:

Linnea sa...

Jaa, jag önskade att min kära älskling var intresserad av sport men hans grej är ju mer dataspel och det är svårt att delta i det :P

Tack för Grattiset! Jag är verkligen sjukt stålt! :)