torsdag 7 juni 2012

ordning&reda semestern är räddad!

Idag har jag kört med lchf i två veckor så det firade jag med att göra en lchf-kladdkaka :D
Den blev supergod :)
Jag firade även att skatten trillade in idag och att jag varit duktig och promenerat nästan varenda dag i 2 veckor, 4km/kväll :)
Igår lyckades jag till o med springa 2,5 av dom :D heelt fuckn amazing! Jag var så glad när jag kom hem och så oglad idag när jag har träningsvärk i låren.. Men jaja, mot träningsvärk hjälper bara träning! :P

ps. Lchf:en är för min uppsvällda mage som jag mår väldigt mycket bättre av, inget jag följer slaviskt. Och promenad/spring är ju för att jag i september ska klara av en mil!
Nej, jag är inte tjock, men ordning&reda i kroppen vill jag ha!
http://www.lchfrecept.com/ShowRecepy.aspx?ID=373


Inga kommentarer: