söndag 6 maj 2012

"vi är bara några stycken som ska kolla på fotboll och hockey..
-Ja men det är klart! Ni kan vara här om det bara är ni! Absoluuut!

O vad händer? Jag kommer hem vid 22 och lägenheten stinker sprit, det sitter en halvnaken kille i soffan och alla skriker och vrålar som ett gäng vildsvin! Öl i soffan, pungkulor i dricksglaset (yeah! For real!!) och 8 pojkar som en och en har missat toalettstolen och skvätt lite här och där! Det är sista gången jag går på "ett par öl". Jag skiter i att det bara är här man kan kolla på alla fotbollsmatcher, no more dicks in this house! FFS!

-Vad jag gjorde? Det som krävs av en redig kvinna i en sådan situation, två glas rött och sen ner till Red Brick för att umgås med småpojkar som vet hur man beter sig trots alkohol i kroppen!!
Som tur är hade jag evelyne här som sällskapade mig! :) pusspådet!


Inga kommentarer: