söndag 18 mars 2012

Varning för argt och bittert inlägg.

Jag har fan gett upp hoppet om mänskligheten! Inte nog med att våran egoism håller på att förstöra jorden men vi människor håller ju på att förtvina och bli till onda egoistiska jävla bortskämda idioter också!!
"Godhet&snällhet föder godhet&snällhet.."
- Pyttsan! Vilket jävla skitsnack!
Det ger bara andra människor mer energi att fortsätta jävlas!

Jag fortsätter säga som jag alltid sagt; jag gillar inte folk.
Jag tror alltid det värsta om folk tills jag blivit bevisad fel.. Tills motsatsen visar sig.

Jag vill inte att, (om jag får barn någongång i framtiden) växer upp såhär.
Jag har alltid velat haft barn men mer och mer så känner jag att Nej Fanimej! dom kommer inte få det så bra som vi hade det. Vi hade tur som hann komma till och växa upp med generationer över oss som visste vad som är viktigt och lät oss vara barn. Men men, det blir ett annat inlägg.

Idag är jag arg!!

Inga kommentarer: