fredag 9 mars 2012

it's friday I'm in love!

Finally!
Jag är färdig med hemtentan och på ett otäckt sätt känner jag mig nöjd med den. Det är alltid när man är nöjd som man har missuppfattat hela skiten..

Men hur som helst, det är fredag och tentan är klar och jag har alkoholfritt i kylen så nu ska jag ta lunch och sen avnjuta ett glas fredagsvin (helt perfekt att man kan dricka vin sådär huxflux när man vill^^) och vänta in världens bästastesnyggasteproffsigastessnällaste snusmumrik! och så ska jag få kebabtallrik ikväll som jag har längtat och hållt mig ifrån att rusa iväg och köpa hela veckan :D

sen vet jag inte vad helgen bjuder på, vi har inga planer.
- Men eftersom jag får spunk av att inte göra något roligt och härligt när helgen och ledigheten kommer så är jag säker på att det blir något trevligt och mysigt ;)

Inga kommentarer: