tisdag 14 februari 2012

Nu är den här,
Dagen som alla kärlekskranka par väntat på i 365 dagar, och dagen som alla singlar fasar!! Eller?

Herregud, jag lovar och svär att jag är precis lika kär i Mats som jag var igår, och det pirradde inte speciellt mycket mer imorse när jag slog upp mina blå och tittade på världens snyggaste kille, men, för alla Er som faktiskt
blir sådär extra pirriga och kärlekssamma idag så önskar jag Er en fabulös alla ♥-dag!

Jag ska strax gå upp, göra mig iordning, gå ner till stan och hämta ut medicin, sen ska jag möta upp M för en snabb-sushi innan det är dags att ta bussen till k-stad och spendera eftermiddagen på Fenix. Vi ska ha studiebesök som jag tror blir roligt men det blir också sent hem..

Puss&Kram och Tjingeling!

Och kom ihåg, att man kan tycka om alla lika mycket när det är alla hjärtans dag, kompisar, familj sina gullepluttar till djur, det måste ju inte vara just pojk-flickvännen som man lägger krutet på.. Det finns ju faktiskt singlar som också förtjänar kramar&pussar,
- Om man nu vill fira något eller någon idag :)

Inga kommentarer: