söndag 15 januari 2012

Jag är så nöjd och glad!

Åååh!
Jag har väntat och längtat hela veckan och idag var det äntligen dags..
- Att få krypa ner i gymmet med världens bästa ppt! PappaPolisTräning på stationen!

Det var såå länge sen men mycket satt kvar :)
- och det var tungt! Men pappa är både rolig och proffsig i gymmet så det kommer bli kul :)

Min kropp behöver ju verkligen det här och min hjärna behöver få ordentliga utpumpningar så man får sova pga av fullständig utmattning nångång och inte medicin däckning..

Och så kom (En av) Världens bästa Elin in på sin efterlängtade utbildning idag och jag är så himlans glad för hennes skull! :D
Och så tog jag och ringde ett välbehövligt samtal som gjorde mig glad.. ^^
- Plus! att världens bästa kille hade fixat kålpudding tills jag kom hem så nu ska jag krypa ner framför Milan-Inter o somna alldeles mätt, trött och väldigt belåten ^^

Bra dag!

Tjingeling!

Inga kommentarer: