fredag 30 december 2011

Nytt år Nya möjligheter, Nya chanser och Nya upptäckter

Vilket år! Det har ju faktiskt varit fullt av galet mycket och galet bra konserter, Big4, Iron Maiden, Motörhead, Dolly Parton och PiP. Vet inte hur vi ska lyckas slå det här året musikmässigt nästa år men vi får slå det på andra sätt istället :) 

Hela året har ju präglats av dom där förbaskade anfallen och min lilla hjärna och det har lett till att jag har varit trött precis heela året, eller ja, iaf. sedan i mars när jag började med medicinen. Det har inte gått en dag utan att jag varit arg, eller ledsen eller upprörd av och på hela skiten! Varenda dag har det snurrat i huvudet på mig. 
Vilket har lett till, och visat på Mats fina och underbara tålamod. Shit, jag har verkligen varit jobbig, riktigt jobbig emellanåt, men han har ända funnits här och varit sådär proffsig och bra på mig som bara han kan. Jag är så glad att jag hela det här året har haft honom att krypa ner hos och gråta ut hos när det varit jobbigt. 

Både för min egen skull men minst lika mycket för hans skull är jag så glad att vi nu i slutet av året fick komma iväg och få hjälp med att få ordning på mig^^

Det här var året då jag för första gången på typ 6 år inte spenderade min sommar på transcom, utan i charken och lärde mig allt om skinkor och ostar, och det här var året då jag fick mina första riktiga VG'n. 
Året då jag vågade lyssna lite mer på mig själv och säga ifrån, eller åtminstonde stänga av en sida av mig själv som tynger ner mig, och året som jag blev klar med halva utbildningen.
Och året då många fina vänner dök upp, både gamla och nya ♥ - och året då min bästa försvann.

Jag ser fram emot ett nytt år, och för första gången så känns det verkligen som att jag på riktigt kan säga; det inte kan bli värre
nu jävlar kommer ett riktigt bra år.
I'm looking forward to it!

Tyvärr har det blivit ett tråkigt slut, och vi är lite splittrade,
men så kan det bli, och det kommer säkert något bra ut utav det.
Jag önskar Er ändå en fin nyår och jag önskar att det hade varit annorlunda .

Nu ska jag packa och sen vänta in Mats och sen åker vi till Lidingö. 
Jag ska skåla in det nya året med min fina lilla relation Saga. Jag ska pussa in det nya året med min bästaste Mats, och hejja in det nya året och den nya bebisen med Anna&Peter

Inga kommentarer: