lördag 26 november 2011

I smell toast!

Här ligger jag kvar i sängen o grottar ner mig under täcket :) solen lyser in genom sovrumsfönstret och jag ser att den lyser in sådär mysigt genom persiennerna i köksfönstret också ^^
Mats är uppe i köket och fixar kaffi och stampar foten i takt till I love rock n'roll som rullar på radion..
Och jag tror, jag tror fanimej att det blir en bra dag!

- Jag ska börja den med 1000mg keppra och sen går jag över till marmeladen och osten tätt följt av en skål med hallon yoghurt (utan fruktbitar, såklart!) sen klär jag på mig och så åker vi iväg för lite julklappshandling :)
Vi har många att pricka av på julislistan men inga klappisar förberedda i förväg så det kommer ta sin lilla tid..
Och så är det löning och lördag så det är gosigt mycket folk i alla affärer.. Tur att jag bara planerat ett besök hos en såndär vanlig affär och resten på titta-kläm-affären^^

Tjingeling!

Inga kommentarer: