torsdag 24 november 2011

Hohohaha!

Okej, det är inte roligt att Frida sitter fast någonstans mellan Katrineholm och Hallsberg men den här konversationen hade jag velat hört IRL ^^

Frida - jag måste hinna med sista tåget från kstad till Arvika
Horkonduktören - Ja men du har inte köpt resplusbiljett så det är inte mitt ansvar att du inte kommer hem när du valde att köpa biljett på nästa tåg
Irriterad Frida - Ja men jag valde ju att ta det här tåget så att ni skulle vara i tid så att jag hann med det sista tåget
Horkonduktören - ja men nu har jag 20 andra passagerare att hjälpa som har bokat hela vägen
Förbannad Frida - så jag kommer inte komma hem ikväll för att jag råkar lita på att era tåg går i tid?
Fittan - ja tyvär det är inte mitt ansvar
Frida (tänker) - dö din jävel dö, må alla sj tåg med alla inkompetenta jävla pundar anställda fara åt helvete!!

1 kommentar: