onsdag 5 oktober 2011

Min gitarr o ja'!

Nu är hon tillbaka! Nysträngad, och inte lika fin som vanligt, men hon luktar iaf precis som hon alltid har gjort! Love!

När jag flyttade till Arvika och Gunnarskogs Gränd för ungefär två år sedan, då följde min gitarr med. När jag inte var kvar i Arvika så stod gitarren kvar och i vintras skulle vi hälsa på några kompisar och spana in deras nya lägenhet och då hittade jag min gitarr+case hos dom.. När jag hittade henne blev jag så glad så jag blev alldeles rörd.
Men, hon hade sprätt iväg strängar och någon hade fimpat på henne så hon har ett litet fult brännmärke. Men vi ska försöka komma igenom det. Och tillslut kommer jag väl över det. Så himla tråkigt bara.

Well well, igår fixade vi strängarna och igår dog mina fingrar litegrann.. Jäklans va ovana dom är vid gitarrrsträngar.
- men det ska vi råda bot på!

Tjingeling!

Tack Mabass för hjälpen!


2 kommentarer:

tilda sa...

alla åldras vi med rynkor och gropar, men det ger ju bara mer karaktär :P

Elin sa...

Absolut! Men karaktären hade varit roligare om jag varit med o bidragit till den eller om jag iaf visste var hon varit och med vem när det hände liksom. Men jag hoppas dom hade roligt med henne iaf :D