söndag 2 oktober 2011

..at least not with me

Dra dit pepparn växer förbaskade *#8*/8+!!!
Nu är jag så trött på saker o ting så jag tror jag får spunk..
Blä!

Tur att veckan som kommer är en "studera hemma vecka" för annars vete tusan om jag hade tagit mig iväg alltså..
Men nu blir det bra, jag kan ligga kvar i sängen o läsa tokintressanta böcker o klura på instuderingsfrågor o bara komma ikapp, mig själv alltså,
- och kanske komma fram till vad som känns värst, hjärtat eller hjärnan..
Det fysiska eller psykiska..

Jag vill bara ha lugn, jag vill ha ro.
Jag har det när jag får krypa ner hos m, stänga ute allt annat och bara va', men sen så kommer stunderna med pressen från alla håll, och jag vill inte det. Jag orkar inte det.
Jag förstår inte varför det inte går att förstå, men det känns som att jag kommer ta slut om det inte bara blir bra, lungt och skönt.

Men jag vet, det är jag. Det är jag som inte kan stänga ute, jag kan inte inte-bry mig och jag magnetar för mycket. Jag ska sluta med det.
You're on your own..

Inga kommentarer: