tisdag 2 augusti 2011

Myshelg och blöjbus!

Åå!
Jag har haft en toppenmysig helg!
Sagis och jag i full färd med blöj-bus, som morfar har lärt henne^^

I fredags när jag slutade jobba vid 19 så rusade jag hemåt, och in i duschen och snyggade till mig och vid 8 så kom anna&peter&Sagis hit ☺
Lagom tills middagen var klar och vi skulle äta så dök även Jörgen upp. Trevligt trevligt ☺

Sagis busade, som vanligt, som en liten tok och sprang runt i lägenheten som en orkan^^
Hon jagade och jagades av Mats och visade mig hur man tränar, så som farmor har lärt henne :)
När anna skulle försöka natta Sagis så somnade hon själv och Saga och jag satt på balkongen och kollade på stjärnor tills hon somnade i mitt knä ♥

Vid 2-tiden var det dags för allihopa att sova och då gick anna,peter&sagis tillbaka till hotellet där dom sovit ett par nätter för att anna jobba här i kga nu ett par dagar i veckan.

På lördag var det dags för mig att jobba igen men när jag kom hem så var anna&peter&sagis här och väntade på mig och vi snyggade till oss allihopa och åkte iväg mot k-hamn.
Där väntade 30-årsfest. Anna&Peter stannade kvar på festen och jag&mats+sagis åkte tillbaka hem och där möttes saga och jag av en trevlig överraskelse, moster-frida stod på parkeringen här utanför och väntade på oss! ☺ Det hade hon och mats planerat under dagen och det var såå mysigt att ha frida här under kvällen och natten, och oj vad vi busade allihopa!
När frida och mats åkte tillbaka till kristinehamn vid 00-tiden för att hämta upp anna&peter så somnade Sagis på mig i sängen, helt utslagen efter en hel helg med bus! ♥


 

1 kommentar: