tisdag 26 juli 2011

Så är det

"Tystnad är ofta värre än för många frågor.."

2 kommentarer:

MLee sa...

Bra att du säger det, tycker man överöser med frågor bara för att man bryr sig... Hur är det ? Funkar jobbet? Kram!

Elin sa...

Nej då, tystnad är 10000ggr värre, för mig iaf. Klarar inte av tanken på att någon sitter och undrar och inte vågar fråga, eller tanken på att personer inte vågar höra av sig längre för att dom tror att man är för sjuk eller har tappat lusten på att hitta på saker.. Va? då har man ju inte träffat mig det senaste halvåret, jag klarar mig finfint ju^^

Jag började med ny dos den här veckan och det känns bättre, har inte känt av något än så länge men får se hur länge det håller i sig^^
Jobbet funkar men det är jobbigt att stå och gå där hela dagarna, min kropp värker på ställen jag inte ens visste att man kunde ha ont på! :p

Hur är det med dig? Rullar allt på? Vad hände med tån förresten?
Krams!