torsdag 2 juni 2011

bra dag!

Jag har faktiskt haft en alldeles toppendag! och det bästa är att den inte är slut än^^
Dagen började vid 9:30 tiden imorse och det var så härligt att vi var två som låg kvar i sängen och kunde kolla på nyhetsmorgon och mojna oss lite, sen blev det brakfrukost och sen tillsnyggning.
Vid 12 skjutsade m mig till Sara&barnen och m åkte iväg för att spela lite match (som dom vann med 4-2 varav m gjorde ett mål) ♥
Hos sara blev det lunch, bad i poolen, rabarberpaj&kaffe, bus med barnen och massa härligt skolsnack, vi har massoor att ta igen sen jag bytte till kau^^

Vid halv 5 tiden plockade m upp mig hos sara och när han åkte bort till G vid 5-tiden för lite gubbhäng så satte jag igång med tentan, och helt plötsligt har jag suttit och filat på den i 2 timmar och börjar faktiskt känna mig klar.. Jag är inne på sista sidan och har börjat trycka in lite referenser, - bra där!


Fick precis medd. av m som undrade om jag var sugen på lite kinamat, och efter en sån här produktiv dag kan man ju inte tacka nej till det! 
Ska bara vila ögonen på bigbrother kanalen en stund innan det är dags att fräscha till sig inför middan^^

Tjingeling!

Inga kommentarer: