tisdag 24 maj 2011

Wooopidoiibidioii!
Jag har fått sommarjobb, visserligen bara 4 veckor men han verkade sugen på mer, om det funkade och jag ville :)
Det kunde tillomed bli fortsatt höst-extrajobb :)
Jag ser jobbet som en himla erfarenhet och jag tror det blir bra :)
För 2veckor sen var jag på intervju på maxi, för kassajobb men han ringde igår och sa att det blir tight för han vill få in lite killar till kasan,
Men han ville så gärna ha med mig i sommar så han frågade om jag kan tänka mig färskvaru-och delikatessavdelningen!
Haha! Jag sa ja till det så igår fick jag åka ner till maxi o träffa killen som ansvarade för sommarjobben på avdelningen och han "blev nöjd vid första blicken" och "i vanliga fall skulle han ställa lite fler frågor och liksom testat mig o olika situationer, men det känns inte som att det behövs, för jag var precis en sån tjej som han har tänkt för det här jobbet"
Såå, jag ska alltså stå i charken.. Shit, jag som har litehalvsvårt för kött.. Men men, det ska nog gå bra,
- det är ju ett jobb ;)

4 kommentarer:

tilda sa...

grattis! maxi är ett bra sommarjobb :) bra betalt och gratis fika o mackor i personalrummet!

Elin sa...

Tack! :) jag tror det blir bra, jag har nära till jobbet och det är inte förrän i juli så jag får lite sommarlov först också :)
Ska du jobba nått i sommar?

tilda sa...

perfekt ju!
jag ska inte jobba där i sommar, för långt att pendla. har kommit in på några sommarkurser som jag tänkte läsa istället, så det blir nog rätt slappt för min del. hoppas jag iaf. haha! :)

Elin sa...

Spännande :) vad blir det för roliga kurser?