tisdag 3 maj 2011

Sköna maj!

Hej o hallå!
Vilket väder vi har va? Jeez!
Nåja, helgen har passerat och Valborgs-helgen var supertrevlig!
I fredags så kom veronica och hämtade mig och så åkte vi iväg och köpte lite mat och sen spenderade jag hela kvällen hemma hos VildaFamiljen^^
På lördagen så vaknade jag tidigt och satte igång och städade och grejjade här hemma och när mats vaknade till liv så satte jag honom i arbete också, han fick gå ut på gården och slå mattor^^ 
Haha! - hyresvärden kom o sa till honom att sluta med det innan han fick alla gubbar i kvarteret på sig (för att dom fick sura fruar på sig)^^ 
Efter att vi fixat helgfint så åkte vi iväg till Lunedet och kollade på brasan och sen åkte vi tillbaka till stan och Björkborn och mötte upp M's föräldrar framför brasan :)
På söndagförmiddagen blev det en ny tur ut till Lunedet och loppis-bord och gamla bodar, myspys^^

Veckan har hittills rullat på bra, men vi har haft riiktigt långa dagar i skolan och jag känner mig fortfarande trött efter en "liten" upp&nervänd-incident i söndags som skakade om mig riktigt rejält..

Nu ligger jag o kollar på "Huset fullt av hundar", ikväll  är dom hemma hos en familj som har två döttrar som heter Elin&Moa, det var lite roligt tycker jag^^,
 Efter att familjen har valt sin hund så blir det fotbollsmys med världens finaste M.. ♥

Jag är ledsen för att uppdateringarna är både få och tråkiga men orken försvinner så fort jag kommer hem och jag är så trött och slö.. igår kväll somnade jag vid 9 och sov ända fram tills klockan ringde vid 6.30 imorse, och ändå så försvinner inte tröttheten.. jäkla medicin och jäkla skit-omständigheter. min kropp pch psyke pallar inte sånt här.
depp..
Tjingeling!

Inga kommentarer: